maandag 29 december 2008

# 13

Omdat het buiten koud is en ik hier lekker rustig achter de pc zit, ben ik me gaan verdiepen in ding 13. Ik heb nooit geweten dat Google deze toepassingen had, handig die Google docs. Ik heb een agendablad gemaakt voor deze (vrije) week, maar had niet zo veel om er in zit te zetten. Toen maar wat fictieve bezigheden bedacht. Alleen is een papieren agenda op je bureau toch ook niet zo onhandig en nog mee te nemen naar een andere ruimte of in je tas ook .... maar ik begrijp dat je dit soort agenda's gebruikt om te delen met bijvoorbeeld andere collega's. Dat is momenteel wat het werk betreft voor mij niet van toepassing. Met Googledocs een document geschreven en gestuurd naar wie ....? Ja dan maar naar mijn eigen g.mail account, het kwam als Spam bericht binnen, geopend en beantwoord, dat verdween in het niets. Nogmaals geopend en gestuurd naar nieuwsbericht23dingen. Afwachten of daar reacties op komen. Intussen ga ik maar wat:


Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen: