vrijdag 26 december 2008

# 10

Is this delicious? Terwijl ik aan het wachten ben op mijn 2e Kerstdag visitie neem ik een hernieuwd kijkje in del.icio.us. Tja, eerder had ik al wat bekeken bijvoorbeeld het filmpje over "Hoe werkt het en hoe voeg je zelf tags toe". Nu heb ik ingelogd en heb ik wat onderwerpen bekeken. Zo kwam ik op de "kidsbieb" en die is echt leuk. Via filmeducatie naar het Kinderboekenmuseum Den Haag (ook leuk). Via tags Onderwijs naar medialessen ook nuttig. Maar wat moet ik met 1951 en 1964 Christelijke lagere en kleuterschool in Koekange? En bij hobbies heeft een enthousiasteling de Schelpenstartpagina getagt (heet dat wel zo?). Ook kwam ik al "zappend" (is er een pc synoniem voor?) op literaire thrillers een oproep tegen van uitgeverij (A.. ?) om een nog te verschijnen thriller in een nieuw genre (à la de Sade) te lezen en te beoordelen. Met de ultieme kans op een etentje met de auteur. Daar heb ik niet zo'n trek in.
Dus vooralsnog zal ik geen gebruik maken of zelf tags invoeren op Delicious.
Ik geloof dat ik de bel hoor, misschien laat ik het hierbij wat # 10 betreft.

Geen opmerkingen: