woensdag 22 oktober 2008

Praatje van de dag 1

Volgens de kalender is het nu herfstvakantie, maar leuker vind ik de naam die een collegaatje eraan gaf: Astervakantie. Ze wenste me een prettige astervakantie toe. Nu heb ik toevallig nog een paar van deze bloemen in de tuin staan, ik had ze er vorig jaar uitgetrokken omdat de tuin een opknapbeurt nodig had en er schimmel opzat, maar er zaten blijkbaar nog wortels in de grond. Vandaag was een goede tuindag, alleen was ikzelf niet echt in vorm. De dag begon met een nachtmerrieachtige droom waar ik schreeuwend uit ontwaakte. Het is nu 17.10 uur en als ik bedenk hoe ik de tijd heb volgemaakt dan is dat niet echt veel bijzonders. Het maken van een blog is wel het meest productieve van deze dag tot nu toe. Misschien ga ik het zelfs wel leuk vinden. Tot zover dan maar.

Geen opmerkingen: