donderdag 30 oktober 2008

Praatje van de dag 5

Ik wil niet achterop raken, dus maar weer even achter de pc. Volgens de opdracht #4 RSS feeds toevoegen. Het was even puzzelen maar Dok Delft (leuke beknopte site) en Gizmodo heb ik bij mijn favorietencentrum feeds staan. 23 Dingen had ik al, maar de Vereniging en Marktplaats lukt niet. Is dit soms een strikvraag? Marktplaats heeft geen RSS en de Vereniging is wel gelukt maar dan niet via plakken en kopiƫren vanaf 23 dingen en dan op netvibes feeds toevoegen, maar vanaf de website van de Vereniging zelf, klikken en dan kun je je abonneren. Snappen jullie het nog? Ik zou het niet kunnen volgen als ik het niet zelf had opgeschreven. En ja, de NOS gaf ook problemen, het lukt wel via de site van de NOS zelf en dan RSS klikken en vervolgens kun je kiezen uit verschillende nieuws items, niet allemaal zijn ze beschikbaar: NOS my Headlines is wel gelukt. OP deze manier kost het wel veel tijd.

Tot slot de blogs van mijn teamgenoten nog overbrengen.
Als eerste Gazonnetje 23 : "deze feed is onjuist of reageert momenteel niet"! Biebnijn: idem! Ik stop er nu maar mee, morgen weer een dag.

2 opmerkingen:

Jouke zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Jouke zei

Marktplaats heeft wel RSS, maar is niet heel snel te zien.
Als je een bepaalde rubriek hebt gekozen (in mijn geval "Vogels-overige vogels" ivm mijn uilenhobby) zie je helemaal onderaan de pagina rechts het rss-symbool staan.