zondag 26 oktober 2008

Evaluatie

Dit is de laatste dag van de astervakantie, vanaf morgen heb ik minder gelegenheid om te bloggen, dus tijd voor een nabeschouwing. Met het opzetten van een blog heb ik nieuwe paden betreden, altijd een uitdaging, vooral na een periode van isolement. De bijeenkomst op 17 oktober heb ik niet bijgewoond, er zullen mij zaken ontgaan zijn. Desalnietemin ben ik toch ver gekomen. Een hoop termen hebben betekenis gekregen voor mij. Het is goed om hier kennis van te kunnen nemen, dit is voor iedere vakgenoot nuttig ongeacht de functie. Ik zie nog niet in welke rol de bibliotheek hierin heeft voor de bezoeker. Immers de digitale wereld is al zo ver gekomen zonder dat de bibliotheek daar een rol in had. Misschien dat ik daar na voltooiing van 23 dingen anders over denk. De uitleg bij de diverse onderdelen vind ik soms te summier, je moet veel zelf ontdekken en uitproberen om tot een goed resultaat te komen. Ik hoop dat mijn teamleider mijn produkt zal bekijken en aanwijzingen zal geven voor verbetering.

2 opmerkingen:

catwoman zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
catwoman zei

Hallo Jade,

Je ben al héél ver gekomen in een korte tijd. Dat vind ik knap!!
Dat zelf uitzoeken vind ik nou juist erg leuk, daar leer je volgens mij ook het meeste van.
Ik ben een "ontdekker", eerst zelf proberen en uitzoeken, en dan pas vragen. Soms ook wel een nadeel.
Ik hoop dat je toch enthousiast blijft, net als ik.
Groetjes, miauw Catwoman