vrijdag 24 oktober 2008

Praatje van de dag 3

Mijn blog is toegevoegd. Tegelijkertijd de tip gekregen om een link te maken, meteen uitgevoerd met hulp van mijn "thuis" coach. Ook een filmpje geplaatst.
Ik moet het wel onthouden, daarom maar even wat oefenen. Bij Pauw & Witteman was onlangs Anna Enquist te gast met haar nieuwste boek: "Contrapunt". Zou het al in de toptitellijst staan van de OBE? Kan ik de link maken naar de catalogus?
http://www.bibliotheekenschede.nl/catalogusextern.htm
De hoofdpersoon in het boek studeert de Goldbergvariaties in van Bach.
Daar hoort Glenn Gould bij:

2 opmerkingen:

Jouke zei

Inmiddels is je blog opgenomen in het overzicht, vandaar dat ik kan reageren.
In korte tijd veel gedaan zie ik.
Ziet er top uit!

En dat linkje naar de catalogus is er bijna: achter bibliotheekenschede.nl nog even catalogusextern.htm en je hebt 'm.
Dus: http://www.bibliotheekenschede.nl/catalogusextern.htm

Nogmaals : goed werk!

catwoman zei

Hallo Jade,

Je hebt een mooi blog, ik denk dat ik weet wie je bent, en ik vind dat het weblog helemaal bij je past. Fijn dat je zo enthousiast bent. Ik vind het zelf ook erg leuk tot nu toe. Inderdaad wel oppassen voor je sociale leven, maar tot nu toe kan ik het zelf uitstekend combineren. Ik heb mezelf ingesteld als "volger"van jouw blog. Succes en plezier verder.
Miauw Catwoman