zondag 2 november 2008

Stand van zaken

Ding # 4 en # 5
Het is verslavend! Steeds wil ik achter die pc kruipen, ik kijk uit naar "ding 23" dan heb ik weer tijd voor andere zaken (?). Of ik ben dan zo in de ban geraakt dat ik niet meer weg te branden ben. Vandaag nog even gekeken naar de RSS feeds. Ik heb ontdekt dat ik de handelingen niet goed had verricht, dat is mede te wijten aan het feit dat ik eerder de 2 filmpjes (RSS feeds toevoegen en lezen) niet heb kunnen bekijken. Dat lukte nu wel en het was zeer verhelderend. Dus mijn netvibes account aangepast en met slepen en titels maken verbeterd. Biebsounds en Mediatheek Bonhoeffer toegevoegd. En gekeken op NLbiblioblogs.pbwiki dat vond ik minder interessant. Wordt mijn leven nu eenvoudiger met RSS? Ik denk het niet, er is zoveel informatie op te roepen dat ik vrees dat door deze 23 dingen cursus de medewerkers uren te kort komen voor hun dagelijkse dingen. Soms is het fijn om niet te weten wat je mist.

1 opmerking:

blondie zei

Hoi Jeanne,

Je haalt me de woorden uit de mond, dit is zeer herkenbaar!

Groetjes, Blondie