woensdag 19 november 2008

#7

Maar weer eens een kijkje genomen bij ding 7. Het volgende bekeken: Flickr color Picks: leuk om te zien, Findr: de verzameling jaguars is inderdaad leuk, snow gaf niets, moon gaf mooie plaatjes. Google maps : de foto mogelijkheid kende ik niet, mijn buurt toonde geen enkel plaatje, Roombeek wel met het mooie appartementencomplex naast Prismare. Nog steeds weet ik niet hoe ik een fotovierkant moet samenstellen, of kan dat alleen met eigen foto's? Deze mooie slideshow uit flickr wil ik met jullie delen: hij is prachtig!

http://www.flickr.com/photos/mytripsmypics/show/with/2472485143/

Er is zo veel te ontdekken met flickr, de tijd ontbreekt. En dan de 50 dingen die je met flickr kunt doen voor de bibliotheek. Een virtuele tour maken lijkt me wel wat, maar dan moet de bieb eerst een gedaanteverwisseling ondergaan.

1 opmerking:

Jouke zei

Die gedaanteverwisseling gaat er wel komen, maar we moeten dan nog (helaas) wachten tot 2010.
Maak jij dan de virtuel tour?